×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل:اکثر مدارس شهرستان بالای 20 الی 40 سال قدمت دارند که نیاز به بازسازی آنها می باشد .

عباس مرزبند مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل در جلسه شوراي آموزش و پرورش اظهارداشت:رشد قابل توجهي در امتحانات نهايي و کليت مسائل آموزشي  و باتوجه به ميانگين معدل افزايش 2 نمره اي در سطح استان داشتيم و حائز رتبه هاي اول و دوم و سوم شديم.

وی افزود:نيازهاي مورد نیاز مدارس در دست بررسي مي باشد و از هم اکنون کارگروه شروع به کار نموده است ومبالغ عوارض جمع آوری شده از سوی شهرداری  براي مدارس برنامه ريزي و هزينه مي گردد که قريب به 140 مدرسه برحسب نيازها از 5 تا 10 ميليون تومان به مدارس جهت بهبود فضاي آموزشي تخصيص داده مي شود .

مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل بيان داشت : امسال تصحيح امتحانات نهايي بصورت کامپيوتري انجام مي گردد و در سر جلسه امتحان برگه ها بصورت اسکن انجام شده و معلمين ازطريق کامپيوتر نسبت به تصحيح آن اقدام مي کنند و اين کار مستلزم مخارج بالا ازقبيل تهيه اسکن هاي پيشرفته و کامپيوتر مي باشد که مخارج بالايي در بردارد که نياز به مساعدت ازطريق مسئولين شهرستاني واستاني مي باشد .

در ادامه قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري گفت : در راستاي کاربردي نظام آموزشي و همچنين بستر سازي مناسب براي پروهش معلمان و دانش آموزان همه دستگاههاي اجراي بايد همکاري هاي لازم را داشته باشند .

اين مسئول در ادامه افزود : تأمين منابع مالي مدارس نقش انجمن و اولياء مدارس بايد بصورت چشمگير انجام شود تا خللي در جهت بسترسازي مناسب براي تحصيل دانش آموزان در فضاي مدرسه بوجود نيايد .

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل بيان داشت : انجمن اولياء مي توانند نقش بسيار خوبي داشته باشد و ارتقاء نظام آموزشي بايد مدنظر همه باشد و شناسايي افراد خير در امر آموزش و تأمين منابع مالي نيز بايد مورد توجه انجمن اولياء و مديران مدارس باشد .

نائيج نژاد اظهار داشت : بنيه آموزشي دانش آموزان و هدايت دانش آموزان براساس نياز آينده جامعه به سمت کارآموزي بايد در دستور کار مديران مدارس و مربيان تربيتي و … قرار بگيرد ويکي از معضلات بيکاري جوانان در سطح جامعه اين است که همه آنها پشت ميز نشيني را سرلوحه کارشان قرار داده و کمتر به مقوله کار و احتياجات جامعه به افراد در رشته هاي فني و تخصصي که بتوانند نياز جامعه را تأمين نمايند مي پردازند به همين دليل همه کسانيکه در اين رابطه دخيل مي باشند بايد اين مسئله را مورد بررسي قرار دهند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.