×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت انجمن انبوه سازان و انجمن حامیان موسیقی از اركسترآمل

اركستر آمل با حمايت انجمن حاميان موسيقي و انجمن انبوه سازان اين شهر مي نوازند.

جلسه مشترك انجمن انبوه سازان آمل با انجمن حامیان موسیقی برگزار و این ٢ انجمن مسولیت پشتیبانی ارکستر آمل به رهبری استاد مشایخی را برعهده گرفتند.

جهانگیرآذری ریاست انجمن انبوه سازان آمل با اشاره به نگاه ويژه و حمایت از ارکستر آمل در اين جلسه به جايگاه هنر و نقش به سزاي آن در زندگي مردم پرداخت و با تاكيد بر نقش تاثيرگذار اصحاب هنر در شرايط كنوني حمایت همه جانبه از آثار فرهنگي و هنري را از سوي همه مسئولين شهري خواستار شد.

وي در ادامه گفت : اعضاي هيات مديره انجمن انبوه سازان به صورت همه جانبه از جامعه هنري شهر حمايت مي كنند و انشالله اركستر آمل به همت انجمن حاميان موسيقي و حمايت مجموعه انبوه سازان شروع به كار خواهد كرد.

در ادامه محمد حداد مدیر ارکستر آمل به توضیح روند کار ارکستر پرداخت و به زمانهای اجرای ارکستر در داخل و خارج ایران اشاره نمود.

بر اساس همين گزارش استاد مشایخی برنامه ریزی اجرا در خارج ایران را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است.

نادرمشایخی که از موزیسین های معروف ایرانی در سطح بین الملل هستند،سابقه رهبری ارکستر وین ، تهران ،آذربایجان و ارکسترهای معتبر دیگر را نیز داشتند و در بین اهالی موسیقی و حتی هنرهای دیگر از محبوبیت خاصی برخور مي باشد.

در ادامه جلسه آذری همچنین بر تشکیل یک کارگروه متشکل از اعضای هییت مدیره این دو انجمن ،برای پیگیریهای لازم پیشنهاد و با موافقت حاضرین جلسه مصوب شد.

بهنام وليزاده دبیر انجمن انبوه سازان که بر حمایت ارکستر نگاه ویژه داشتند در این جلسه هم به روند منظم ارکستر و کارهای مرتبط تاکید کردند.

استادامیرصالحی و سپیده سالارآملی که به نمایندگی از اعضای هیات مدیره انجمن حامیان موسیقی در جلسه حاضر بودند به توضیحاتی درمورد اهمیت این ارکستر در شهر و منطقه پرداختند .

لازم به ذکر است که با مشورت تیم فنی ارکستر آمل،نوازندگانی که سابقه اجرا در ارکستر و گروههای معتبر را دارند، میتوانند با مراجعه و یا تماس با محمد حداد برای عضویت و حضور در تمرین بعدی اعلام آمادگی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.