×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نواخته شدن زنگ روز ملي مازندران در آمل

همزمان با 14 آبان زنگ روز ملی مازندران با حضور معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل  و ديگر مسئولين شهرستاني در دبيرستان پسرانه قاسم زاده نواخته شد .

عباس مرزبند مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل در اين مراسم اظهار داشت : روز 14 آبان که در تقويم ملي کشور به ثبت رسيده را گرامي داشته و جهت نکوداشت اين روز که مختص به ديار علويان مي باشد را به تمامي هم استانيهاي عزيزمان در استان مازندران تبريک و تهنيت عرض نموده و آرزوي سعادت و سرافرازي همه مازندرانيها و طبرستانيها را از خداوند متعال خواستارم .

در ادامه قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل ضمن تقدير و تشکر از برگزار نمودن مراسم گراميداشت روز ملي مازندران بيان داشت : مازندران يکي از استانهاي قديمي کشور مي باشد که مهد علويان بوده و مذهب تشيع از اين استان گسترش پيدا نموده و به استانهاي ديگر نفوذ پيدا نمود .

اين مسئول در ادامه افزود : مازندران داراي قدمت زيادي در زمينه هاي فرهنگي وتاريخي مي باشد و مهد علم و دانش بوده و همواره نخبگان زيادي در اين ديار رشد نمو يافته و به بلوغ فکري رسيدند . مازندران سرزميني سرسبز همچون نگيني در کشور مي درخشد و بزرگان و عالمان زيادي در اين مهد کهن رشد يافته که امروزه تصميم گيران سطح اول نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشند .

در پايان نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري گفت : اساتيد و معلمان در دانشگاهها و مدارس شهرستان آمل فلسفه روز ملي مازندران که روز 14 آبان مي باشد را براي دانشجويان و دانش آموزان بازگو نمايند تا اين عزيزان در رابطه با تاريخ وايجاد مهد کهن علويان اطلاعات خوبي داشته باشند .  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.