×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیاده روی حرم تا حرم در آمل

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل از برگزاری پیاده روی حرم تا حرم  از آستان امامزاده ابراهیم تا امامزاده عبدالله خبرداد.

جلسه پشتیبانی مراسم پیاده روی حرم تا حرم در روز اربعین حسینی با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آمل و دیگر مسولین شهری برگزار شد.

سیدجعفررسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن گرامیداشت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: احیای ارزش های دین و یاد شهدای کربلا در اربعین حسینی باعث شده تا مسلمانان جهان با پای پیاده در مسیر پیاده روی به یاد شهدای کربلا گام بردارند و خود را به سرزمین عشق در روز اربعین حسینی برسانند.

وی افزود: به یاد کاروان امام حسین ع نیز امسال هم پیاده روی باشکوه حرم تا حرم در شهرستان آمل در روز اربعین حسینی برگزار می شود.
این مسول عنوان کرد: شهروندان سوگوار  بیاد پیاده روی کربلا گام های خود را برداشته و دلشان را به سرزمین عشق کربلای معلی بفرستند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل خاطرنشان کرد:دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در روز اربعین حسینی برای رفاه حال شهروندان در آماده باش کامل قرار گرفته تا برای چهارمین سال نیز شهرستان آمل بتواند میزبان سوگواران حسینی برای پیاده روی حرم تا حرم باشد.

رسولی تاکیدکرد: مراسم پیاده روی حرم تا حرم از امام زاده ابراهیم شهرستان آمل تا امام زاده عبدالله (ع) در صبح روز سه شنبه مصادف با اربعین حسینی با سیل عظیم سوگوران و عاشقان اهل بیت برگزار می گردد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.