×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نیاز 100 هزارمیلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره در کشور

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی ورزش کشور بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

امیررضا خادم،معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح  سالن ورزشی امت آباد آمل در جمع اصحاب رسانه درباره پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: بیش از چهار هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل این مهم به بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون امور حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بخشی از این چهار هزار پروژه نیمه تمام نیازی به کلنگ زنی نبود، افزود: برای اتمام و بهره برداری این مهم به حمایت دولت و مجلس و بخش خصوصی نیازمند هستیم.

خادم با اشاره به اختصاص بخشی از ارزش افزوده بحث توسعه اماکن ورزشی توسط دولت و مجلس بیان کرد: برای تکمیل پروژه ها دولت و مجلس مبالغ خوبی را اختصاص دادند و نیاز است تا این حمایت ها برای توسعه ورزش بیشتر شود.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان جزو چند دستگاه برتری است که از بخش خصوصی در تکمیل اماکن ورزشی استفاده کرده اما نیاز است تا از ظرفیت های بخش خصوصی بیشتر استفاده کرد زیرا در بسیاری از مناطق نیازمند شروع طرح‌های جدید هستیم اما به دلیل وجود طرح های نیمه تمام نمی‌توان طرح جدیدی را نمی‌توان را شروع کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری در آمل اشاره کرد و افزود: سالن های چند منظوره در بخش لاریجان، سالن چند منظوره روستای هارونکلا و سالن تخصصی صخره نوردی و چند پروژه دیگر در دهه فجر امسال در آمل به بهره برداری خواهد رسید.

حبیب حسین‌زادگان با اشاره به اینکه پروژه سالن ورزشی منطقه امت‌آباد یکی از پروژه‌هایی بوده که در یک منطقه آسیب‌پذیر شهر واقع شده است، گفت: مردم این منطقه نیاز به توجه بیشتری دارند و با توجه به شعار دولت بر عدالت‌محوری ساخت این سالن حق مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: فضاهای ورزشی نخستین محیطی است که جوانان بعد از خروج منزل به این مکان‌های سالم روی می‌آورند و این برای تربیت آنها تاثیرگذار است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه برای ساخت این مجموعه ورزشی بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: باید در مناطق آسیب‌پذیر به شناسایی ظرفیت‌ها و کشف استعدادها پرداخت.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.