×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح سالن ورزشي امت آباد آمل در هفته تربيت بدني

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل از افتتاح سالن ورزشي امت آباد در هفته تربيت بدني خبرداد.

قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل درجلسه هفته تربيت بدني و پارا المپيک اظهار داشت : باتوجه به در پيش بودن هفته تربيت بدني و تقدير و تشکر از مديران ورزشي شهرستان در جهت کسب رتبه هاي آسيايي و جهاني توسط ورزشکاران آملي بايد از مدال آوران و قهرماناني که باعث برافراشته شدن پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در سطح جهاني و آسيايي شدند بايد به نحو احسن تقدير و تشکر نمود .

اين مسئول در ادامه افزود : در هفته تربيت بدني 50 برنامه با شاخصه هاي متفاوت در زمينه ورزش در شهرستان آمل برگزار مي گردد که در اين زمينه حضور مسئولين ذيربط بايد پررنگ باشد .

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل با اعلام خبر افتتاح سالن ورزشي امت آباد دراین هفته افزود : ورزش بايد در سبد خانوار شهروندان آملي قرار گيرد تا بتوان سلامت جامعه را تضمين نمود و همچنين مناطق آسيب پذير شهرستان نيز شناسايي و در رابطه با بحث ورزش در اين مناطق کارهاي مثبتي از سوي دستگاههاي ذيربط صورت بگيرد .

در پايان قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل گفت : ورزش همگاني بايد در شهرستان بيش از پيش رونق يافته تا بتوان سلامت جامعه را بالا برد و همچنين بتوان جلوي بسياري از آسيب هاي اجتماعي را گرفت . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.