×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخورد جدی با گران فروشی در آمل

معاون فرماندار ویژه آمل از برخورد جدی با گران فروشی و تنظیم بازار خبرداد.

سعید ولایی با بیان اینکه گشت تنظیم بازار در حال نظارت دقیق بر شرایط بازار است، اظهار کرد: با احتکارکنندگان دارو و گران فروشان برخورد جدی و قضایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درج قیمت بر روی کالا الزامی است، گفت: در صورت نداشتن قیمت با واحد مربوطه برخورد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آمل با بیان اینکه 50 قلم داروی پرمصرف در داروخانه‌های آمل وجود ندارد، تصریح کرد: این مشکل کشوری است که با تدبیر دولت و تخصیص ارز دولتی این مهم به زودی حل می‌شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با دستور استاندار گشت تنظیم بازار در آمل به صورت سر زده چندین بار در هفته جهت نظارت بر کسبه انجام می‌شود.

همچنین فروزان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: طبق گزارشات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ و اینکه مردم گرانفروشی و تخلفات را با ستاد خبری ۱۲۴ در میان می گذارند تاکنون ۴۲ مورد از سوی مردم با این تلفن تماس گرفته شد و ۱۴ مورد بصورت کتبی گزارش تخلفات به سازمان تعزیرات حکومتی آمل ارسال شد.

وی افزود: در ایام محرم توانستیم ۴۰۰/۱۱ تن گوشت قرمز به قیمت ۲۸۰۰۰ تومان فروش در بازار عرضه نمائیم و همچنین در عرضه مرغ با توجه به عدم همکاری اتحادیه‌ های مرغ شهرستان‌ های بابل، قائم شهر و ساری توانستیم ازطریق ماشین‌ های سیار ۱۵ تا ۲۰ تن مرغ توزیع نمائیم.

وی گفت: با برگزاری جلسات تنظیم بازار ۱۰۰ تن مرغ توزیع شد و سایت نیز بسته شد و قیمت مرغ امروز ۹۸۰۰ الی ۱۰۰۰۰ تومان با توجه به شرایط فعلی روبه افزایش است که باید هرچه سریعتر در زمینه افزایش مرغ جلسات متعددی در این زمینه برگزار تا قیمت واقعی آن اعلام شود.

فروزان با اشاره به اینکه بازرسی در تمام صنوف انجام می‌ گیرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد، گفت: تاکنون از ۸۴۱ واحد بازرسی بعمل آمد که پرونده ۴۱ واحد متخلف به ارزش ۹۵۸۷۲۰۰۰ ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.