×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی خانه جوان در آمل

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست قدرت الله ناییج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و دستگاههای عضو ستاد  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،قدرت الله ناییج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در ابتدای جلسه از تلاش ها وپیگیری های رییس اداره ورزش و جوانان آمل تقدیر و گفت: برنامه ها و فعالیت های خوبی را در حوزه جوانان شاهدیم و انشاالله با کمک تمامی دستگاهها برنامه ها اجرایی و مفید فایده برای جوانان قرار گیرد.

جانشین ستاد ساماندهی امور جوانان آمل از راه اندازی خانه جوان شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: خانه جوان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر و محلی برای حضور جوانان و سازمان های مردم نهاد در حوزه جوان خواهد شد.

وی به لزوم توجه جدی تمامی دستگاهها و نهادهای شهرستان در بحث کاهش دغدغه جوانان اشاره و تاکید کرد: کمیته های مختلف فرعی ذیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شود.

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل نیز در این جلسه عنوان کرد: خوشبختانه جلسات ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان بصورت ماهانه تشکیل گردید و پس از برگزاری چندین جلسه هماهنگی لازم و مناسبی بین دستگاهها در این زمینه به وجود آمد که جا دارد به نوبه خودم از مهندس رسولی فرماندار ویژه شهرستان بعنوان رییس ستاد ساماندهی و دستگاههای عضو ستاد تقدیر نمایم.

دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان آمل در ادامه به قرائت مصوبات جلسه قبلی و پیگیری ها و فعالیت های انجام شده پرداخت و خواستار تشکیل دومین جلسه شورای اداری جوانان با حضور جوان ترین کارمند و مشاورین جوان دستگاهها شد.

متولی ورزش و جوانان شهرستان آمل سپس اظهار داشت: برخی از دستگاهها تاکنون نسبت به معرفی مشاور و نخبگان جوان خود اقدامی ننموده که لازم هست حداکثر تا جلسه بعدی شورای اداری جوانان همکاری و همراهی بعمل آورند.

رییس اداره ورزش و جوانان آمل در ادامه از تشکیل ۶ کمیته فرعی ستاد ساماندهی خبرداد و افزود: بزودی کمیته های فرعی به محوریت اداره ورزش و جوانان سازماندهی و تشکیل خواهد شد.

درپایان و برابر دستورکار جلسه صادق چمن آرا کارشناس علوم اجتماعی و جامعه شناسی به ایراد سخنرانی در مبحث تقویت هویت ملی و دینی جوانان پرداخت./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.