×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد مدیرکل محیط زیست مازندران از عدم مدیریت مشکل زباله استان

مدیرکل محیط زیست مازندران:خیلی از شهرهای بزرگ توانستند زباله را مدیریت کنند ولی هنوز ما نتوانستیم بعداز چندسال در مازندران مدیریت کنیم و برای حل این موضوع از منابع ملی استفاده کنیم.

ابراهیمی مدیرکل محیط زیست و جانشین معین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور فرماندار ویژه آمل و مدیران شهرستانی برگزار شد با اشاره به اینکه شهرستان آمل هنوز نتوانسته است از تمام ظرفیت ها خوب استفاده کند گفت: آمل با تمامی ظرفیت های موجود نتوانست به اهدافش برسد و آن هم عدم همکاری مدیران کل استانی می باشد و در اقتصاد مقاومتی باید مشخص شود نقش مردم در این بخش چیست تا از تمام ظرفیت مردمی بیشتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: آمل به اندازه کافی ظرفیت دارد و می تواند در بخش اقتصاد مقاومتی بیشتر از سهم خودش فعالیت نماید و این همت مدیران استانی را می طلبد تا با مدیران شهرستانی همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

مدیرکل محیط زیست مازندران از قله دماوند به عنوان یک ظرفیت بالقوه در اقتصاد مقاومتی نام برد و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت قله دماوند به عنوان قطب گردشگری در اقتصاد مقاومتی نیز می توان فعالیت کرد، ما باید سهم آمل را در هر زمینه که مستعد می باشد بالا ببریم و دولت باید نقش تسهیل گر داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود برای حل معضل زباله گفت: زباله فقط مازندرانی ها نیستند که تولید می کنند نگاه این باشد که همه باید برای حل مشکلات استان مشارکت کنند و این مشکلات مال امروز ودیروز نبوده است.

وی خاطرنشان کرد:  آمل نقش بسیار بزرگی در بخش اقتصاد استان و حتی کشور دارد و باتوجه به اینکه 48 درصد صنعت استان در شهرک های صنعتی  آمل مستقر هستند می توانند در شکوفائی اقتصاد تاثیر گذار باشند.

سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل گفت: با دعوت از مدیران استانی و برگزاری مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی سعی نمائیم با استفاده از ظرفیت دکتر ابراهیمی در بحث اقتصاد مقاومتی به نقطه مطلوب که مد نظر رئیس جمهوری و استاندار مازندران می باشد برسیم.

وی ادامه داد: در بخش اشتغال تا به حال ظرفیت اشتغال تک رقمی بوده و نسبت به شهرستانهای دیگر زیر 9 درصد بیکاری داریم و خیلی از شرکتهای مستقر در شهرستان آمل در حال فعالیت بوده و حتی در بحث اشتغال از شهرستانهای همجوار در شرکتهای آمل در حال فعالیت می باشند.

فرماندار ویژه آمل اشاره کرد: اگر مدیران کل استانی پای کار بیایند می توانیم سهم شهرستانی را بالاتر ببریم و مدیران تلاش نمایند در زمان صدور مجوز با سیاستگذاری دولت و استاندار باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.