×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل:هزینه های انجام شده برای سالن پیامبر اعظم کافی نبوده و این سالن شرایط برگزاری مسابقات را ندارد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اشاره به هزینه 250 میلیون تومانی برای سالن بسکتبال با ویلچر در آمل ادامه داد: تا به حال بیش از 100 میلیون تومان برای سالن پیامبر اعظم هزینه شد اما اصلا کافی نیست و این سالن شرایط برگزاری مسابقات را ندارد.

اسماعیل پهلوان در جلسه شورای ورزشی شهرستان آمل با بیان اینکه منتظر اتفاقات خوبی برای ورزش آمل در 6 ماه دوم سال هستیم، گفت: آمل در رشته‌های تیمی‌دارای افتخارات بسیاری است که می‌توان به بسکتبال با ویلچر و والیبال کاله اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سال بیش از 50 درصد ورزش استان مازندران به سمت و سوی آمل است، اظهار کرد : شهرستان آمل دارای 6 تیم در رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ برتر و لیگ دسته یک است.

پهلوان با اشاره به تیم‌های حاضر در مسابقات گفت: تیم والیبال کاله در سوپرلیگ، والیبال شیدفر، تیم بسکتبال یکی از زیر مجموعه‌های کاله، والیبال بانوان و تیم هندبال آمل همگی در لیگ دسته اول در سالن پیامبر اعظم و تیم بسکتبال با ویلجر در سالن فرهنگ‌شهر بازی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از نیمه دوم مهرماه به صورت میانگین حداقل سه بازی در سطوح مختلف لیگ کشور در آمل برگزار می‌شود.

در ادامه این جلسه فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهارداشت: ورزشگاههای شهرستان دارای اهمیت بالایی جهت برگزاری مسابقات برخوردار بوده و با بازدیدی که از سوی دستگاههای ذیربط صورت می گیرد باید تجهیزات کامل را داشته باشد تا بتوان مسابقات ورزشی را با اهتمام بهتری برگزار کرد.

رسولی معاون استاندار در خصوص توسعه ورزش شهرستان آمل عنوان کرد: دولت محترم در راستای توسعه ورزش با تدابیر خوبی وارد شده و سرمایه گذاری های خوبی جهت توسعه ورزش انجام گرفته تا بتوان در تمامی محلات سالن های منحصر به فردی را برای انجام ورزش توسط شهروندان عزیز ساخته و بیش از پیش در ورزش کشور سرمایه گذاری کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.