×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آتش سوزی  4 باب مغازه در مرکز شهر آمل

بامداد امروز 4 باب مغازه فروش مرغ ، لوازم آرایشی و پوشاک در مرکز شهر آمل بازارعراقی در آتش سوخت .

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: این حریق ساعت 4 و 26 دقیقه بامداد از طریق سامانه 125 به اتاق فرمان سازمان اطلاع رسانی شد و بلافاصله از ایستگاه مرکزی ، ایستگاه شماره 2 آتش نشانی و ایستگاه شماره 3 آتش نشانی ، خودرو های اطفایی و مامورین آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند .
علیرضا اکبری با اشاره به اینکه این حریق مجاور میدان اصلی شهر (17 شهریور) ، در خیابان طالب آملی، ابتدای دریای 2 رخ داد، افزود: در این عملیات 21 مامور آتش نشان اعزام شدند و حدود ساعت 5 صبح موفق به مهار اولیه آتش سوزی شدند .
اکبری با بیان اینکه مهار کامل این آتش سوزی تا ساعت 6 صبح به طول انجامید تصریح کرد: بعد از مهار کامل آتش سوزی عملیات لکه گیری صورت گرفت و یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای برقراری امنیت کامل محل حریق تا ساعت 8 و نیم صبح در محل حادثه حضور داشت .
وی با اشاره به اینکه تعدادی مغازه و انبار در مجاورت این 4 باب مغازه وجود داشت تاکید کرد : مغازه های همجوار دچار خسارت دود گرفتگی شدند، اما با تلاش آتش نشانان و مهار بموقع آتش از سرایت آتش سوزی به مغازه ها و واحد های کسبی مجاور جلوگیری شد .
گفتنی است : این حادثه با توجه به وجود خسارت‌های مالی، خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

اولین دوره آموزش پدافند غیرعامل مدیران شهرستان آمل

اولین دوره آموزش پدافند غیرعامل مدیران ادارات ، نهادها و سازمانهای شهرستان در شهرداری آمل برگزار شد .
 این دوره به مدت سه روز با همکاری ستاد مدیریت بحران شهرداری و دانشگاه صنعتی مالک اشترتهران به مدت سه روز در سالن همایشهای شهرداری آمل برگزار شد .
بنابراین گزارش در این همایش سه روزه 6 نفر از اساتید ، دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهدید شناسی ، پدافند فرهنگی ، مبانی پدافند غیر عامل شهری و مدیریت شهری و شهرسازی ، پدافند سایبری و پدافند غیر عامل در زیر ساختهای شهری را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.