×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار علیجان میرشکار:باید همانگونه که شهدا در مسیر شهادت قدم برداشتند در رفع مشکلات نظام قدم برداریم

سردارعلیجان میرشکار با بیان اینکه باید از همایش ها کنار هم بودن و فهمیدن مشکلات نظام و حل کردن آنها را بیاموزیم، ادامه داد: باید همانگونه که شهدا در مسیر شهادت قدم برداشتند در رفع مشکلات نظام قدم برداریم.

سردار علیجان میرشکار در گردهمایی مشترک رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص) با عنوان خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی، اظهار کرد: رزمایش نماشگر اقتدار عاشورایی نیروهای انقلابی مقابل کفر و ایادی استکبار است تا بیشتر از گذشته اقتدارمان لرزه بر اندام استکبار بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی را باید همانگونه که شهدا در دوران دفاع مقدس حل کردند برطرف کنیم، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا در جامعه تفرقه بیندازد، دشمن با حضور و دفاع شما پاسداران و بسیجیان از حرمین اهل بیت ضربه سنگینی خورده است و در تلاش است تا بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد.

میرشکار تصریح کرد: این اجتماع ها باید دلگرمی برای آن مسئولی باشد که صادقانه به مردم و انقلاب خدمت می کند و ما باید توطئه های دشمنان را در داخل شهر، استان و کشورمان خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد برخی مسئولان در شهر گله‌مند هستیم، گفت: مسئولان باید با پشتوانه سپاه و بسیج برای عبور از مشکلاتی که استکبار جهانی برای کشور رقم می زند عبور کنند و در این راه وحدت و همدلی داشته باشند.

میرشکار با بیان اینکه خروجی این رزمایش باید یکپارچگی و خدمت به مردم در شهرستان و الگوگیری از حضرت ابوالفضل(ع) باشد، اظهار کرد: دشمن در بیرون از نظام هیچ ضربه ای نمی تواند به نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

وی با اشاره به اینکه باید با مطالبه گری از مسئولان و نهادها جلوی ضربه و بی تدبیری برخی مسئولان گرفته شود، تصریح کرد: هدف از اجتماع بسیجیان را دفاع از حرم اهل بیت(ع)دانست، امروز جمهوری اسلامی ایران همانند حرم اهل بیت است و ۸۰ میلیون ایرانی نیز  همانند اهل حرم هستند.

میرشکار در پایان از مسئولان استان و نظام خواست تا از ظرفیت قوی بسیج استفاده کنند و گفت: بسیج همانند گذشته در همه عرصه ها می تواند پشتیبان نظام و انقلاب باشد و مسئولان از این توانمندی بهره ببرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.