×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال باویلچربزرگسالان ایران برای حضوری پرقدرت در مسابقات پارآسیایی اندونزی از عصرپنجشنبه به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.

محمدرضا دستیار سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران گفت: ۱۲ بازیکن منتخب زیر نظر کادر فنی تیم ملی تا ۲۸ شهریور در ۲ نوبت صبح و عصر تمرینشان را در سالن ورزشی شهید فلاح انجام می‌دهند.
وی  افزود: این نخستین مرحله از اردوی تیم ملی پس از بازگشت از مسابقات جهانی آلمان بوده که به میزبانی شهرستان آمل درحال برگزاری است.
دستیار ادامه داد: خوشبختانه هم نفرات تیم ملی در این اردو حضور دارند و با توجه به اینکه فاصله زیادی از مسابقات جهانی آلمان تا اردوی آمل ایجاد نشده، خوشبختانه آمادگی نسبی بازیکنان نیز حفظ شده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران، از عملکرد تیم ملی درمسابقات جهانی آلمان تمجدید کرد و گفت، تیم ایران یکی از بهترین نمایش وعملکرد‌های خود را در دوره‌های گذشته این مسابقات داشته و توانسته برای نخستین بار توانسته جواز حضور در مسابقات پارالمپیک را کسب کند.
دستیار افزود: کسب مقام چهارمی جهان، اتفاقی نبوده و با تلاش وجدیتی که بازیکنان داشتند و حمایت خوب فدراسیون ورزش‌های جانبازان ومعلولان به دست آمد.
وی با بیان اینکه مرحله دوم وپایانی اردوی تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های پارآسیایی نیز از دوم تا دهم مهرماه برگزار می‌شود، یادآورشد، درصورت فراهم بودن شرایط امکان برگزاری اردوی تیم ملی در آمل وجود دارد، اما اگر شرایط فراهم نشد، این اردو درتهران برگزار خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.