×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسریع در جمع آوري سگ های ولگرد سطح شهر آمل برای آسودگی خاطر  مردم

 معاون سياسي واجتماعي فرمانداري از عزم جدی مسئولین شهری برای آسودگی خاطر مردم در جمع آوری سگهای ولگرد در سطح شهر آمل خبرداد.

قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري در جلسه کارگروه سلامت و امنيت غذايي تاکید بر سلامت جامعه که يکي از دغدغه هاي مسئولين شهرستاني مي باشد اظهارداشت:نبايد سلامت افراد جامعه مورد خطر قرار گرفته و اجراي برنامه هاي بهداشتي و دستورات پزشکي يک امر واجب بوده و نبايد به هيچ وجه سلامت و آسايش شهروندان به مخاطره بيافتد .

اين مسئول در ادامه افزود :فراهم ساختن هرگونه امکانات رفاهي وايجاد آرامش در رابطه با تهيه وتأمين مايحتاج عمومي را همه مديران بايد سرلوحه کار خود قرار داده و در رابطه کشتارگاه سنتي آمل وبعداز  پلمپ آن از سوي دادستان محترم شهرداري و شوراي شهر نسبت به  تهيه زمينه براي کشتارگاه صنعتي آمل مکاني را تهيه نموده که مقدمات و کارهاي اوليه شهرستاني در رابطه با تهيه سند و ديگر ملزومات اداري انجام شده و براي ادامه کار به استان ارسال گرديد .

معاون سياسي واجتماعي اظهار داشت با فعال سازي کميسيون هاي مربوطه و بازديد و بررسي از سطح شهر و مکانهايي که مي توانند خدمات رفاهي براي شهروندان انجام شدند مي توان بستري مناسب براي رفاه حال شهروندان ايجاد نمود و آنها را به زندگي دلگرم و اميدوار نمود .

نائيج نژاد گفت : همه شهروندان توقع دارند که با پاسخگوي سئوالات و درخواست هاي آنها باشيم ، در رابطه با سگهاي بلاصاحب که يکي از دغدغه هاي مسئولين و شهروندان مي باشد ، شهرداري در اسرع وقت نسبت به جمع آوري آن با همکاري ديگر دستگاههاي ذيربط انجام تا مردم بتوانند با آسودگي خاطر باتوجه به ماه محرم و شرکت در مراسمات مذهبي در مساجد و تکايا بپردازند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.