×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در امامزاده عبدالله آمل/بهره برداری از بخش تخصصی قلب بیمارستان امام خمینی آمل

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پروژه های عمرانی و خدماتی بخش امامزاده عبدالله در آمل شامل بخش تخصصی قلب بیمارستان امام خمینی بهره برداری شد.

در این آیین پروژه های عمرانی شهر امام زاده عبدالله، نمایشگاه دستاورد های یک ساله شهر امام زاده عبدالله، راه اندازی درمانگاه قلب و بخش ccu و پد بالگرد بیمارستان امام خمینی ره آمل، پروژه راه روستایی، کارخانه شالیکوبی مدرن، اقامتگاه پذیرایی و ترانس برق روستایی به بهره برداری رسید.

سید جعفر رسولی در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی است تا گوشه ای از عملکرد دستگاه های اجرایی را به اطلاع مردم برسانیم، افزود: در شهرستان آمل بسیاری از پروژه های ملی، استانی و شهرستانی در دست اقدام است و در این هفته حدود ۱۵۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه در حوزه روستایی در ۱۴۶ روستا دارای طرح هادی مصوب و در حال اجرا است، افزود: این شهرستان بیش از ۳۷۰ روستا با کد آبادی را دارا است که تحول عظیمی در طرح هادی روستایی را در آمل شروع شده است.

وی گفت:طرح فاضلاب شهری آمل در دست اقدام است و میزان اعتبار این پروژه ملی بیش از سد هراز است.

رسولی با بیان اینکه ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) هدیه دولت دولت به مردم شهرستان آمل بود، افزود: این بیمارستان دارای ٢۱٧ تخت است که در حال حاضر با بیش از ٧۰ تخت دارای فعال است که امیدواریم بتوانیم از تمام ظرفیت این بیمارستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ مازندران جزو اولین بالگرد های کشور بود که در آمل راه اندازی شد، گفت: این بالگرد در حوادث جاده بسیاری از حوادث ها رو پوشش داد و بیمارهای زیادی اورژانسی را در کمترین زمان به مراکز درمانی منتقل کرد که تشکر ویژه را از پرسنل این مرکز داریم.

در ادامه جواد صلواتی شهردار امام زاده عبدالله با اشاره به بیش از ۴ پروژه عمرانی در این شهر خاطر نشان کرد، پروژه تعریض معابر و آسفالت چند خیابان و کوچه بااعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار امام زاده عبدالله با بیان اینکه این شهرداری به همت کارکنان و اعضای شورای اسلامی شار از رتبه یک به رتبه ۴ ارتقا پیدا کرد، افزود: در سال های گذشته میزان بودجه این شهرداری حدود ٣۰ میلیارد ریال بود که در سال جاری توانستیم به بیش از ٨۰ میلیارد ریال افزایش دهیم.

صلواتی با اشاره به اینکه ٧٢ درصد از بودجه شهرداری مربوط به عمرانی و مابقی بودجه جاری است، ادامه داد: به کمک مسئولان شهرستان نیازمندیم تا این شهر زیبا را زیبا تره جلوه دهیم.

وی با بیان اینکه به سمت شهر مذهبی توریستی، گردشگری پیش می رویم، افزود: این شهر تازه تاسیس است و برای کارهای بیشتر به مساعدت های مسئولان نیازمند است.

صلواتی با اشاره به اینکه به همت بنیاد مسکن اسنقلاب اسلامی بیش از ٧۴٨ مسکن در این شهر مقاوم سازی و نوسازی شد، ادامه داد: نوسازی و مقام سازی خانه های این شهر با تسهیلات بنیاد مسکن به مبلغی حدود ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.