×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملکرد قابل قبول حوزه ورزش های همگانی شهرستان آمل+عکس

جلسه ماهانه هیات ورزش های همگانی شهرستان آمل با حضور عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی استان مازندران پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲۵ مرداد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی،عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی استان مازندران در این جلسه گفت: برنامه ها و فعالیت های خوبی از ابتدای سال ۹۷ در شهرستان آمل شاهدیم که این نشان از توجه جدی به حوزه ورزش همگانی در شهرستان بوده که جا دارد از رییس اداره ورزش و جوانان آمل تقدیر شود و افزود: ایشان در شهرستانهای خدمتی قبلی خویش هم برنامه ها و فعالیت های خوبی را پایه ریزی و اجرا نمودند.

عالیشان سپس با تقدیر از عملکرد هیات ورزش همگانی آمل اشاره کرد: تشکیلات خوبی را امروز در هیات شهرستان شاهدیم که نشان از برنامه محوری و هدفمندی خوب هیات دارد و مطمئنا در آینده، هیات همگانی نقش بسیار مثمرثمرتری در بحث سلامت و افزایش نشاط اجتماعی در سطح شهرستان خواهدداشت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این جلسه گفت: تلاش های خوبی را از ابتدای سال در تمامی حوزه های عملکردی بویژه در حوزه همگانی داشتیم که آمارهااز رشد بالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

اسماعیل پهلوان با تقدیر از تیم مدیریتی هیات ورزش های همگانی افزود: برنامه ریزی به گونه ای است که در مناسبت های مختلف سال علی الخصوص مناسبت های شاخص ، برنامه های ویژه ای برگزار کنیم که در صورت همراهی مناسب شهرستان اظهار امیدواری کرد همایش بزرگ‌پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط به مناسبت شهدای گرانقدار ششم بهمن سال ۶۰ برگزار کنیم.

دبیر شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل سپس بیان کرد: با توجه به مطالبات انباشته و بحق جامعه ورزشی اولویت مهم ما تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره بوده و در این راستا پیگیری های زیادی بعمل آمده که جا دارد از مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر گردد انشالله با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال مالی ،پروژه های نیمه کاره تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ابتدای جلسه صادق چمن آرا رییس هیات همگانی شهرستان آمل به بیان برنامه ها و عملکرد هیات پرداخت و اظهار امیدواری کرد که حمایت ها از بخش همگانی افزایش تا شاهد اجرای برنامه های متنوع و نشاط آور در شهرستان باشیم./علی منصوری

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.