×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر از خبرنگاران و فعالین رسانه ورزشی آمل

بمناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار مراسمی روزیک شنبه ۲۱ مردادماه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی،اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل در ابتدا مراسم با تسلیت شهادت امام جواد(ع) و تبریک هفته خبرنگار گفت: از تمامی عزیزانی که در قالب های مختلف در راستای بسط و توسعه ورزش ما را یاری می نمایند تشکر و قدردانی نموده و افزود با نگاه تیزبینانه و تحلیل های کارشناسی ، اداره ورزش و جوانان آمل را درجهت دستیابی به اهداف و استراتژی پیش بینی شده یاری نمایید.

رییس اداره ورزش و جوانان آمل در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در خصوص استادیوم ورزشی نیمه کاره شهید چمران گفت: برابر پیگیری های بعمل آمده در نظراست بزودی فرآیند مناقصه برگزار شود که جا دارد از پیگیریهای جناب دکتر یوسفیان نماینده محترم، فرماندار و حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان تقدیر بعمل آورم.

وی در خصوص فعالیت های انجام گرفته در حوزه جوانان گفت : از ابتدای سال تاکنون ۳ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و یک جلسه شورای اداری جوانان برگزار کردیم و انتظار وجودارد دستگاهها مشاور جوان و نخبگان خویش را به اداره ورزش و جوانان معرفی تا در پایان نسبت به تشکیل مجمع نخبگان جوان شهرستان اقدام گردد./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.