×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل اوقاف مازندران:مهم‌ترین وظیفه متولیان صیانت از وقف و موقوفات است

مدیرکل اوقاف مازندران با عنوان اینکه مهم‌ترین وظیفه متولیان صیانت از وقف و موقوفات است، خاطرنشان کرد: بعضی از درآمدهای متولیان در منطقه لاریجان جهت ساخت و ساز امامزاده‌ها هزینه می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف مازندران در گردهمایی تخصصی با متولیان موقوفات غیرمتصرفی مازندران که در ساختمان بصیرت امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان اینکه استان مازندران دارای متولیان موقوفات غیرمتصرفی بسیاری است، گفت: 724 موقوفه در استان مازندران به صورت غیرمتصرفی است

وی با اشاره به اهمیت اجرای امینانه نیت واقفین اظهارداشت: تذکراتی در خصوص اهمیت اجرا و نظارت بر این دست از موقوفات به صورت مستمر به متولیان داده می شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه سال گذشته 40 متولی برای پیاده روی عظیم اربعین حسینی کمک هایی کردند، افزود: اربعین سال گذشته موکبی با کمک موقوفات مردم در جهت ارائه خدمات به مردم آماده شده بود.

مدیرکل اوقاف مازندران مهم ترین وظیفه متولیان صیانت از وقف و موقوفات است، خاطرنشان کرد: بعضی از در آمدهای متولیان در منطقه لاریجان و در جهت ساخت و ساز امامزاده ها هزینه می شود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه مطالبات وصول شده و پول های اخذ شده از مستاجرین برای ترویج فرهنگ وقف هزینه می شود، گفت: قضات در استان مازندران در خصوص وقف و موقوفات آگاهی خوبی دارند.

وی با بیان اینکه اگر متولیان در طرح دعوی مشکلی دارند از وکلای آگاه به این زمینه در جهت تفهیم دعاوی خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: اوقاف در این زمینه ورود نمی کند و متولیان باید به این امر ورود کنند و کسی که متولی است ضرورت دارد در تمام جوانب موقوفه مدافع باشد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای امینانه نیت واقفان اظهار کرد: تذکراتی درباره اهمیت اجرا و نظارت بر این دست از موقوفات به صورت مستمر به متولیان داده می‌شود.

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه سال گذشته 40 متولی برای پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی کمک‌هایی کردند، افزود: اربعین سال گذشته موکبی با کمک موقوفات مردم در جهت ارائه خدمات به مردم آماده شده بود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه مطالبات وصول شده و پول‌های اخذ شده از مستاجران برای ترویج فرهنگ وقف هزینه می‌شود، گفت: قضات در استان مازندران درباره وقف و موقوفات آگاهی خوبی دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.