×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از فعالان نشریات تخصصی حوزه فرهنگ و هنر مازندران در آمل

تجلیل از فعالان نشریات تخصصی حوزه فرهنگ و هنر مازندران با حضور مدیر کل ارشاد مازندران در آمل برگزار شد .

محمود شالویی در همایش تجلیل از خادمان نشریات تخصصی حوزه فرهنگ و هنر مازندران در آمل افزود : هر چند وجود هفت فصلنامه تخصصی در این حوزه با توجه به گستره و غنای فرهنگ مازندران کافی نیست ، اما نگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمیت نیست ، بلکه محتوا و کیفیت اهمیت دارد.

مدیر کل ارشاد مازندران  با اشاره به اینکه تهیه فصلنامه اباختر محصول تحقیق و پژوهش گرانمایگانی است که با ذوق و شوق در این خصوص متحمل مشقتهایی شدند اظهار داشت: این افراد با عشق و علاقه فراوان توانستند چنین اثر گرانسنگی که سی و پنجمین اثر محسوب می شود را ارائه دهند.

وی افزود: در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واحد پژوهش فعالی را داریم که تاکنون هفت فصلنامه در حال استخراج است و این تعداد فصلنامه برای آشنایی با سرزمین پهناوری همچون مازندران کافی نیست اما این گونه فصلنامه ها می تواند در رویکرد فرهنگی ما تاثیر گذار باشد.

وی با تبریک فرارسیدن ایام شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه در استان مازندران بیان کرد: یقینا ما هر اقدامی برای تجلیل از این قشر انجام دهیم شایسته مقام شامخ این عزیزان نیست و نمی توان به سادگی و سهولت از کنار آن عبور کرد.

شالویی با بیان اینکه مراسم روز خبرنگار روز شنبه در نور برگزار می شود از راه اندازی شرکت تعاونی خبرنگاران خبر داد و گفت: راه اندازی شرکت تعاونی خبرنگاران را در دستور کار داریم تابتواند در زمینه مسائل رفاهی برای این قشر زحمت کش قدمی برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به ساماندهی خبرنگاران بیان کرد:  وزارت ارشاد علاقمند است تا کارها توسط نهاد مردمی صورت گیرد و خانه مطبوعات می تواند این مهم را انجام دهد وبسته تشویقی ما آن است تا خبرنگاران در خانه مطبوعات عضو و از مزایای آن بهره مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.