×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

استاندار مازندران از دریافت مجوز خرید تضمینی برنج طارم مازندران خبرداد و افزود : بزودی خرید تضمینی این محصول در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود .

محمد اسلامی در اجلاس ائمه جمعه مازندران که در لاریجان آمل برگزار شد ، افزود : در حالی از طریق این القائات و شایعات به مسائلی در جامعه دامن می زنند که بنزین مصرفی کشور کاملا در داخل تولید می شود . 
وی ادامه داد : خوشبختانه با رفع مشکل فنی در پالایشگاههای کشور ، سوخت مورد نیاز جایگاهها به موقع و به درستی توزیع می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد . 
استاندار مازندران همچنین از سیاست تغییر ساعت کاری ادارات برای کاهش مصرف برق در استان اشاره کرد و گفت : این تغییر ساعت کاری باعث صرفه جویی 300 مگاواتی برق در استان شده است . 
اسلامی گفت : برای مقابله با مشکل سازان اقتصادی ، برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان به عنوان سیاستی که در مازندران پیگیری می شود در دستور کار قرار دارد . 
وی همچنین از توزیع 125 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در 50 روز گذشته در مازندران به عنوان بخشی از فعالیت های انجام شده برای رفع معضل بیکاری دراستان ذکر کرد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.