×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین مرکز رشد در همجواری با شهرک صنعتی در شهرستان آمل

احمدمعتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: با تلاش و حمایت همه جانبه فرماندار ویژه شهرستان آمل اولین مرکز رشد در همجواری با شهرک  صنعتی در شهرستان آمل تاسیس گردید.

جلسه شورای مرکز رشد شهرستان آمل به ریاست سیدجعفررسولی معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان آمل باحضور معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران و مدیران شرکت های دانش بنیان و دیگر مسئولین در فرمانداری ویژه شهرستان آمل در راستای توسعه مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان  برگزار گردید.

احمد معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در این جلسه اظهارداشت:اگر دنبال یک اکوسیستم پایدار هستیم که ممکن است 5 تا 10 سال دیگر ممکن است نباشید ما سعی کردیم در شهرستان آمل بتوانیم کارهایی را انجام دهیم و ویژگی این طرح این است که اشتغال پایدار وجود دارد و 80 درصد شرکتهایی که در این مجموعه حضور دارند پایداری خودشان را تثبیت کردند .

این مسئول در ادامه افزود : در آمل باید از این فضایی که وجود داشته و ایجاد کرده ایم نهایت استفاده را ببریم و به ازای هریک نفر 20 میلیون تومان هزینه می گردد که جنس کار هزینه دارد ، دغدغه های ما خیلی زیاد است ، اگر بتوانیم یک نفر را سر جایش بنشانیم کار خیلی بزرگی انجام داده ایم .

رئیس پاک علم و فناوری استان مازندران در پایان گفت : از همه ارکان استفاده های لازم را می بریم و امیدواریم یک خدمتگزار خوب باشیم در شهرستان آمل تا بتوانیم در جهت رشد و تعالی این مرکز تلاش نمائیم .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل اظهار داشت : برای این کار همه دوستان وقت می گذارند و با تلاشهای همه دوستان توانستیم این پروژه را شروع و تا به اینجا پیش ببریم و از تلاشهای مهندس اردشیر که بانی خیر هستند تقدیر و تشکر را داریم .

وی افزود : اگر اشتغال پایدار و اگر تولید پایدار را می خواهیم باید در مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان  دفاع کنیم و شهرداری و دیگر ارگانها نیز می خواهیم که همکاری بیشتری را با مرکز رشد شهرستان آمل داشته باشند تا یک ساختمان در سطح شهر آمل تهیه نمائیم .

فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد:مدیران مربوطه و اعضای شورای مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان باید در جهت پیشبرد اهداف عالی پارک علم و فناوری علی الخصوص توسعه مرکز رشد و نقش آن در پیشرفت علمی فناوری و اقتصادی گام موثر بردارند.

سپس  اسماعیلی رئیس مرکز علم و فناوری شهرستان آمل طی سخنانی بیان داشت : اولین گردهمایی اقتصادی دانش بنیان ، اولین کارگروه اقتصاد دانش بنیان، کارگاه آموزشی تجاری سازی فناوری در دانشگاه فذا ، اولین نشست تخصصی بررسی مشکلات تجاری سازی ایده و خلاقیت کشاورزی و صنایع تبدیلی را در شهرستان آمل داشتیم و امیدواریم بتوانیم در جهت رشد و سیاست این مرکز گامی مثبت برداریم .

این مسئول در ادامه افزود : شرکتهایی که نهایت همکاری را با مرکز رشد علم و فناوری شهرستان آمل داشته اند شرکتهایی از قبیل خزر الکتریک،دابو صنعت، فذا، سوژا،گلاو قند کاترین بوده اند که با مشاور و کمک پارک علم و فناوری توانسته ایم گامهای خوبی در جهت رشد و تعالی صنعت برداریم که جای تقدیر و تشکر دارد .

رئیس پارک علم و فناوری شهرستان آمل گفت : نیازها و مشکلات شرکتها در فن آوری محور مورد بررسی قرار می گیرد و این شرکت از 20 بهمن سال 96 شروع به کار کرده و دارای چند کمیته می باشد که با تشکیل 25 جلسه توانسته کارهای مثمر ثمری را انجام دهد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.