×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه نگاه اعضای شورا نگاه ورزشی است خاطرنشان کرد : با تشکیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انشااله در سال جاری حمایت های بیشتری از ورزش شهر و تیم بسکتبال با ویلچر خواهد شد .

اعضای شورای اسلامی شهر آمل با حضور در سالن ورزشی فرهنگ شهر آمل، از اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان بازدید و با بازیکنان و کادر فنی گفتگو کردند .

 محمد محمدی در این بازدید با بیان اینکه ورزش یکی از تاکیدات ائمه اطهار (ع) است که برای سلامتی جسم و روان توصیه شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت : افتخار می کنیم که در خدمت شما خوبان هستیم و امیدوارم میزبان خوبی برای شما باشیم .

نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل افزود : انشاءا… در مسابقات آتی که در پیش دارید در سایه الطاف الهی و همت و تلاش خود و کادر فنی بتوانید با درخشش و کسب عنوان قهرمانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز دربیاورید .

خسرو ابراهیم زاده نیز در این بازدید ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت : بسیار خوشحالیم که این دوره از اردو را در شهر آمل برگزار می کنید و امیدوارم در این مدت زمان با تمرینات بسیار خوبی که انجام می دهید با تصمیمات و تدارکاتی که کادر فنی در نظر خواهد گرفت به آمادگی لازم برای حضور و کسب نتایج خوب در مسابقات جهانی آلمان برسید و برای ایران عزیز افتخار آفرینی کنید .

وی با بیان اینکه امروز این عزیزان با نداشته ها در حال تمرین کردن هستند در حالی که رقبای ایران بهترین امکانات را از نظر سخت افزاری، امکانات و بازی های تدارکاتی دارند افزود : افتخار می کنیم در این چند سالی که در خدمت شهروندان هستیم قدم کوچکی برای جانبازان، معلولین و بسکتبال با ویلچر برداشتیم و اعتقادم بر این است که خدمت کردن به این مجموعه لیاقت می خواهد و بارها و بارها بیان کردم که شما نداشته ها را به داشته ها تبدیل کردید و با جان و دل بازی کردید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.