×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمد محمدی نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه بهزیستی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و … دارد گفت : خدمت به قشر معلول و نیازمندان جامعه عبادتی ارزشمند محسوب می شود و منشا خیر و برکت دنیایی و اجر اخروی است .

بمناسبت هفته بهزیستی اعضای شورای اسلامی شهر آمل با رییس اداره بهزیستی این شهر دیدار و گفتگو کردند .

محمد محمدی نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل در این دیدار با بیان اینکه بهزیستی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و … دارد گفت : خدمت به قشر معلول و نیازمندان جامعه عبادتی ارزشمند محسوب می شود و منشا خیر و برکت دنیایی و اجر اخروی است .

فردوس قربانی دبیر هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آمل ضمن تبریک هفته بهزیستی به رییس و کارکنان اداره بهزیستی بر لزوم توانمند سازی این سازمان تاکید کرد و گفت : توانمندسازی سازمان بهزیستی قطعا توانمندی جامعه را درپی خواهد داشت همچنین با توانمندسازی قشر معلول امید به زندگی در آنان افزایش پیدا می کند .

خسرو ابراهیم زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه رییس و پرسنل اداره بهزیستی و تبریک این هفته بیان کرد : ما در کنار شما هستیم و تا جایی که منع قانونی وجود نداشته باشد کمک و حمایت خواهیم کرد .

وی افزود : نگاه اعضای شورای اسلامی شهر همواره بر این بوده که امکانات، خدمات اجتماعی و کارهای ماندگار مانند احداث پارک معلولین برای جامعه هدف و قشر تحت پوشش بهزیستی بهتر از کمک های جزئی و مقطعی است  .

سخنگوی شورا تصریح کرد : مسئولین ادارات روزی بر مسند مدیریت می نشینند و روزی دیگر می روند ولی مسیر خدمت همچنان ادامه دارد و چه خوب است مدیری که می رود یک اثر ماندگاری از خود بر جای بگذارد .

جهانگیر آذری عضو شورای اسلامی شهر آمل اظهار داشت : سازمان بهزیستی با ایجاد روحیه امید در اقشار نیازمند و عملکرد خود نشان داده است که کمک به انسان ها و همنوعانی که نیاز به آرامش دارند هدف والای این سازمان است .

سودابه اسفندیاری رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی نیازمندان واقعی جامعه هستند گفت : حضور مسئولین شهری مایه دلگرمی ماست و تقاضا داریم در برنامه ها و مراسمات نیز حضور فعال داشته باشند و ما را مورد حمایت خود قرار دهند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.