×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی:سختی ها ومشکلات پیش روی کشور موقتی است/بازگشت دوران شکوفایی مردم ایران

معاون وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی در آمل گفت: تجربه 40 ساله از عمر انقلاب اسلامی نشان داده وثابت شده که سختی ها ومشکلات پیش روی کشور موقتی بوده و دوران شکوفایی مردم نیز بزودی بازخواهد گشت.

سید هادی حسینی معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی در ششمین سالگرد سید حسین ابراهیمیان منجی غریق آملی اظهارد اشت : جوانمردی از کشور ما رَخت نخواهد بست ، دشمن در تلاش است تا تهِ دل ایرانیان را خالی کند اما این کار بیهوده و بی فایده می باشد .

این مسئول در ادامه افزود : همه‌ی دنیا به دیوانه ایی همچون صدام‌ کمک کردند تا ایران را نابود ‌کنند ، تحریم‌ها از اول بود امروز هم ‌هست ، پس این جای نگرانی نیست ، یک دوره ی هشت ساله‌ی سخت تحریم ‌را اخیراً پشت سر گذاشتیم ، اقداماتِ اخیر آمریکا به مردم دنیا هم اثبات کرد که ایالات متحده قابل اعتماد نیست و نباید به آن اعتماد کرد ، دشمن امکان ایجاد نا امنی در کشور ندارد ، چون قدرت این کار را نخواهد داشت ، مردم ایران با مشت های گره کرده بر دهان این یاوه گویان خواهند زد .

معاون وزیر ارشاد بیان داشت :  کشور های‌ همسایه توان حمله به ایران را ندارند ، دشمن فهمیده تنها راه به زانو درآوردن ملت ایران، قرار دادن مردم در برابر مردم است ، ملت ایران هرگاه دچار مشکلی شوند منسجم‌ خواهند شد، مثل فوتبال اخیر ، همبستگی بین مردم، دولت و ‌مسولین در شرایط فعلی بسیار مهم است .

وی با بیان اینکه موضوع امنیت اصلی ترین ومهم ترین فاکتوری هست که امروز در جمهوری اسلامی ایران به طور کامل وهیچ ادعایی وجود دارد، اضافه کرد: دشمن هم فهمیده که از راه نظامی و ترور وتهدید نمی تواند ، ایران اسلامی را به زانو دربیاورد، به ایجاد اختلاف ودامن زدن به درگیری های فرقه ای و مردم را علیه یکدیگر تشویق کردن روی آورده تا ازاین طریق به بنیان خانواده ها آسیب برساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.