×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روند رو به رشد ورزش آمل با حضورمدیریت جدید

با حضور مدیر جوان در راس ورزش شهرستان آمل شاهد روند رو به رشد در شهرستان آمل می باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی،از ابتدای سال ۹۷ شاهد رشد وشکوفایی شایسته در ورزش شهرستان آمل بودیم .

باحضور اسماعیل پهلوان تغییر وتحول مناسبی درورزش وهیات ورزشی صورت گرفته که تا به امروز ره آورد شهرستان از مدال های جهانی آسیایی و بین المللی ۱۴ مدال در ۵ رشته ، کشتی ،تنیس ، والیبال ،کیک بوکسینگ، والیبال نشسته میباشد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل: از هیاتهای ورزشی انتظار داریم  نظارت بیشتری بر عملکرد و فعالیت  باشگاهها و رشته های تحت پوشش داشته و گزارش بازرسی ها را به اداره ورزش و جوانان ارائه نمایند.

پهلوان یادآورشد: مکان ورزشی، مکان مقدسی است که گاها برخی افراد محیط پاک ورزشی را آلوده کرده که مطمئنا بازرسی ها و نظارت مستمر می تواند در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت افراد و ورزشکاران کمک قابل توجهی نماید.

وی تصریح کرد: سال 1397 در ورزش قهرمانی برای این شهرستان پر از مدال رنگارنگ بود که تاکنون در رشته‌های مختلف ورزشی همانند کشتی آزاد و فرنگی، والیبال نشسته، والیبال، تنیس، کیک بوکسینگ و موی‌تای ۱۴ مدال در رقابت‌ های جهانی، آسیایی و بین‌المللی به دست آوردند.

امیدوار هستیم با حمایت همه جانبه مسئولین شهری از این مدیر جوان وتوانمند وبرطرف نمودن کاستی ها ،شاهد ارتقا بیشتر جایگاه ورزش شهرستان آمل در سطح کشوری وحتی بین المللی باشم./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.