×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شهردارآمل گفت، که 5 پارک محلات که توسط این شهرداری با همت جهادی شهرداری های مناطق و واحدهای ستادی شهرداری آمل درمناطق مختلف شهر درحال ساخت است، با وعده ای که به شهروندان محترم داده شده، حداقل تا نیمه نخست امسال تکمیل وافتتاح خواهد شد.

احمد امیرسلیمانی در بازدید از روند پیشرفت پارک های در حال ساخت گفت: مساحت کلی پارک های در دست ساخت بیش از 21 هزار متر مربع است که درمسیرهای انتهای کوچه راهنمایی و رانندگی، فازدوم شهرک آزادگان، انتهای کوچه فیاض بخش، و امیر7 و 32 در بلوارمنفرد نیاکی و انتهای شهرک نوبت واقع شده است.
وی اضافه کرد: این پارک ها توسط شهرداری های مناطق یک ودو و نیز سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری و واحد عمرانی شهرداری آمل درحال ساخت است.
وی، هزینه صرف شده برای خرید زمین این پارک ها را حدود 200میلیارد ریال و برای ساخت آن نیز 50میلیارد ریال ازسوی شهرداری آمل هزینه خواهد شد، اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری آمل با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تکمیل و افتتاح این پارک ها تا مردادماه امسال است.
شهردارآمل با بیان اینکه این شهرداری درسال گذشته نیز چندین پارک محلات را درمناطق مختلف این شهر ساخته وبرای استفاده دراختیار شهروندان قرار داده است، یادآورشد: ساخت پارک‌های محله‌ای یکی از خواسته‌های شهروندان است و در چندسال اخیر طرح های زیادی در بخش فضای سبز و توسعه پارکهای محلات درسطح این شهر صورت گرفت.
امیرسیلمانی یادآورشد: تاکنون 41 پارک درمناطق مختلف سطح شهرآمل ساخته شده و درحال بهره برداری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.