×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد رییس شورای اسلامی شهر آمل ازرکود ساخت و ساز و فقدان درآمدهای پایدار در حوزه شهری

رییس شورای اسلامی شهر آمل ازرکود ساخت و ساز و فقدان درآمدهای پایدار در حوزه شهری که باعث کاهش خدمت رسانی به شهروندان گردیده است انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه متاسفانه در چند سال اخیر رکود ساخت و ساز و فقدان درآمدهای پایدار در حوزه شهری یکی از چالش های پیش روی شهرداری بوده و آن گونه که حق مردم است نتوانسته ایم خدمات رسانی کنیم تصریح کرد : بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر با جهت گیری های مناسب همواره سعی کردیم با همکاری و مشارکت مردم کارها را رو به جلو به پیش ببریم و از این رو نیازمند مشارکت و انتقادات سازنده شهروندان عزیز هستیم تا ما را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند .

خسرو ابراهیم زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه یک سال از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶ گذشته است گفت : قطعا همه ما عضو یک خانواده هستیم و انتظارم از همکاران شورا و شهردار این است باید کاری کنیم که آبروی همدیگر را حفظ نمائیم .

وی بحث روکش و لکه گیری آسفالت را یکی از مشکلات پیش رو برشمرد و گفت : انتظار داریم شخص شهردار به صورت عملیاتی ورود پیدا کند و اگر بودجه خاصی غیر از بودجه مصوب برای این کار مد نظر دارند ارائه نمایند تا در متمم یا اصلاح بودجه گنجانده شود و در دستور کار قرار گیرد .

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه انتظار شهروندان از ما فقط کار می باشد تصریح کرد : همه باید در کنار هم و وحدت داشته باشیم تا انشاءا… رویه خدمت گزاری باقی بماند .

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل در این جلسه با بیان اینکه آسفالت معابر شهری یکی از دغدغه های اصلی مجموعه شهرداری است و برای رفع این دغدغه تلاش خواهیم کرد گفت : برای روکش آسفالت منطقه ۱ و ۲ شهر آمل دو مناقصه ۵ میلیارد تومانی گذاشته شد که در روزهای آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای لکه گیری آسفالت در نظر گرفتیم که این موضوع نیز با انجام مناقصه پیمانکارش مشخص شده است و بزودی آن را اجرایی خواهیم کرد .

شهردار آمل ادامه داد : در بحث کشتارگاه صنعتی با مکاتباتی که از سوی فرماندار ویژه آمل و پیگیری های شهرداری صورت گرفته در هفته جاری در کارگروه بهداشت استان احداث کشتارگاه صنعتی مصوب خواهد شد .

امیرسلیمانی با اشاره به اجرای ۴ پارک محله در محلات شهر آمل اظهار داشت : مساحت این پارک ها در مجموع حدود یک و نیم هکتار می باشد که با پیشرفت فیزیکی ۳۰ الی ۴۰ درصدی در حال اجرا است و انشاءا… در مرداد ماه سالجاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید .

وی از اتمام فونداسیون ساختمان آتش نشانی و آماده شدن آن برای بتن ریزی به حجم ۸۰۰ متر مکعب خبر داد و افزود : ادامه یکسان سازی تابلوهای سردرب واحدهای تجاری مرکز شهر از انتهای خیابان مصلی تا میدان ۱۷ شهریور در دو طرف و محدوده بانک ملی شعبه مرکزی تا سبزه میدان در دستور کار است .

شهردار آمل تصریح کرد : الحمدا… پروژه بلوار ولایت جنوبی با فضای اعتماد خوبی که وجود دارد مردم همراهی می کنند و کار تملک رو به جلو و در حال پیشرفت است .

امیرسلیمانی به پروژه احداث سالن ورزشی در منطقه پائین بازار آمل که اخیرا با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران کلنگ زنی شد اشاره کرد و گفت : با تلاش ها و پیگیری های دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از اسناد خزانه به این امر اختصاص یافته و برآورد این پروژه ۲ میلیارد تومان می باشد که بخش باقی مانده این پروژه را باید شهرداری تامین کند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.