×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل دادگستری مازندران:قضات بایدشان مقام خود را درک کنند و بدانند که جای خداوند حکم می دهند

 مدیرکل دادگستری مازندران  با بیان اینکه باید بسترهای خدمت به مردم را آماده کنیم تصریح کرد: قاضی کار خود را با واسطه انجام می دهد و جانشین خداوند روی زمین است و قضات باید این شان و مقام را درک کنند و بدانند که جای خداوند حکم می دهند.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد مدیرکل دادگستری مازندران در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری آمل با بیان اینکه شایسته سالاری معیار انتخاب روسای دادگستری است اظهار داشت: هیچ یک از مدیران در انتصاب قضایی سهمی ندارند و هیچ کس تماسی نمی گیرد زیرا معیار شایسته ترین فرد برای تصدی است.

وی با اشاره به رتبه قضایی استان به اهمیت و ویژگی شهرستان آمل اشاره و اضافه کرد: آمل شهر علامتين جوادي آملي و حسن زاده آملي وی باشد وفرهنگ شهرستان آمل خيلي بالا مي باشد وبايد ديده شود.

وی با اظهار اینکه شهرستان آمل از فرهنگ بالایی برخوردار است تقاهم و همدلی را رمز موفقیت دانست و گفت: تقاهم و همدلی خواست مقام معظم رهبری نیز هست و اگر  تقسیم کار با تفاهم بین ادارات باشد استحکام و نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد و ما نمی توانیم مسیر منحصر به فرد را ترسیم کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: قضات باید خیلی مواظب باشند و جایگاه خود را باور کنند و بدانند این جایگاه جای پیامبران است

امرالله حضرتی رئیس دادگستری شهرستان آمل با بیان اینکه محور کارم در کار قضايي 2 اصل است گفت :  دانش ومحور اخلاق و در بحث تکريم ارباب رجوع هم خيلي حساس هستم و نبايد به مردم بي احترامي شود .

وی افزود : با کمک همه همکاران قضايي طوري رفتار کنيم که مردم از ادب و دانش ما گله مند نباشند ، وخروج مردم را از دادگستري بايد مدنظر قرار بدهيم که آيا از عملکرد ما رضايت دارند يا خير ؟.

رئیس دادگستری آمل ادامه داد :  براي انجام کار مردم بايد دقت سرلوحه کارما باشد و در بخش قضايي هماهنگي لازم را با امام جمعه ـ فرماندار ـ انتظامي ـ سپاه و ديگر ادارات نيز همکاري داشته باشيم و وکلا نيز همکاران ما مي باشند .

لازم به ذکر است که طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه امرالله حضرتی بعنوان رئیس جدید دادگستری آمل معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.