×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف داروهای مخدر قاچاق در آمل

جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان “آمل” از کشف انواع قرص و داروهای مخدر قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،سرهنگ حسین اسدی در گفت و گویی اظهارداشت:در راستاي مبارزه با سوداگر مرگ،ماموران انتظامي اين فرماندهي در اقدامی اطلاعاتي از فعالیت عامل تهيه و توزيع قرص و داروهای مخدر قاچاق در این شهرستان باخبر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ”اسدی” خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسی از محل فعاليت اين متهم یک هزار عدد انواع قرص و دارو های قاچاق و مخدر کشف کردند .

جانشین فرماندهی انتظامی آمل، تصریح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ اسدی با بيان اينکه دارو های مخدر يك عامل مهم مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وی در پایان با بیان این که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست، برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند ./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.