×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل : وسیله ایاب و ذهاب شهروندان جهت عزیمت به بازار برای خریدهای شب عید اعم از تاکسی، اتوبوس، ون و تاکسی بی سیم 1838 با بهترین شرایط در تمامی خطوط شهر مهیا و آماده خدمات دهی به شهروندان می باشد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل از پاکسازی ایستگاه های تاکسی و اتوبوس از خوردروهای شخصی خبرداد و گفت: همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و حجم بالای ترافیک و دپو خودروهای شخصی و حضور دستفروشان در ایستگاه ها که محل سرویس دهی و خدمت رسانی عزیزان زحمتکش در حمل و نقل شهری می باشد، تیم گشت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور اقدام به پاکسازی ایستگاه ها از خودرو های شخصی نمود.

مهندس سبزعلیپور از آمادگی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری آمل جهت خدمت رسانی به مسافران جهت خرید شب عید افزود: وسیله ایاب و ذهاب شهروندان جهت عزیمت به بازار برای خریدهای شب عید اعم از تاکسی، اتوبوس، ون و تاکسی بی سیم 1838 با بهترین شرایط در تمامی خطوط شهر مهیا و آماده خدمات دهی به شهروندان می باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به حضور شهروندان جهت خرید، وجود خودروهای تک سرنشین معضل بزرگی در شهر می باشد که رانندگان عزیز می خواهند سرویس دهی خوبی را به شهروندان داشته باشند با مشکل ترافیک سنگین روبرو هستند.

 سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل از مردم عزیز تقاضا کرد حتی المقدور خودروهای شخصی را در محل ایستگاه ها قرار ندهند تا موجب اخلال در کار ناوگان حمل و نقل شهری جلوگیری نشود.

مهندس سبزعلیپور یادآورشد: این سازمان در راستای استقبال از بهار طبیعت و ارایه خدمات با بکارگیری تمام امکانات و توان خود، آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.